20173   12306
تاریخ انتشار: 1395/02/11 15:20
در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان، غلامرضا شرفی نامزد مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان موفق به راهیابی به مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش سایت آماج نیوز وبه نقل از خبرنگار مهر، رقابت های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان، بین غلامرضا شرفی و سید محمد مولوی هر دو از اعضای لیست اصولگرایان دنبال شد.

آبادان که در مجلس شورای اسلامی دارای سه نماینده است در همان مرحله اول دو نماینده خود را شناخت و عامر کعبی و جلیل مختار با کسب اکثریت آرا موفق به راهیابی به مجلس شده بودند.

در مرحله دوم نیز رقابت بین غلامرضا شرفی و سید محمد مولوی رئیس اداره سابق آموزش و پرورش و معاون فرماندار آبادان انجام شد که در نهایت غلامرضا شرفی با کسب ۲۱ هزار  و ۱۰۰ رای از مجموع ۴۰ هزار و ۷۲۶ رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت. مولوی نیز۱۹ هزار و ۶۴۶ رای را به خود اختصاص داد.

این در حالی است که هر سه نماینده این شهر در مجلس فعلی موفق به حضور در بهارستان نشدند. محمد سعید انصاری که تائید صلاحیت نشد و جواد سعدون زاده و حسین دهدشتی نیز در همان مرحله اول رای لازم برای حضور در مجلس را به دست نیاوردند و به ترتیب جایگاه پنجم و هفتم را به دست آوردند.

برچسب ها:
شرفی ؛ آبادان ؛ مجلس ؛ دهم ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار