200958   1620
تاریخ انتشار: 1397/05/29 23:32
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این قبیل مدیران جهادی، پرتلاش و انقلابی همچنین فعالیت های این چنینی را باید به جامعه معرفی و منعکس کرد.


به گزارش سایت آماج نیوز به نقل از  روابط عمومی بانک مهراقتصاد خوزستان، مسعود حاتم وند امروز در دیدار با آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های بانک مهراقتصاد خوزستان در حوزه های اقتصادی اظهار کرد: در 5 ماهه اول امسال مبلغ  8هزار میلیارد ریال  در حوزه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بانک مهر اقتصاد به کاشت 180 هکتار از اراضی فوق بحران استان و مشارکت در آزاد سازی زندانیان غیرعمد اختصاص پیدا کرد.

وی تاکید کرد:  این نوید را به مردم شریف خوزستان  می‌دهیم که سیاست های بانک مهراقتصاد در آینده نزدیک در زمینه کاشت نهال و مبارزه با ریزگردها در کانون های فوق بحران استان خوزستان است.

رئیس اداره امور شعب بانک مهراقتصاد گفت: بانک مهراقتصاد خوزستان با پرداخت تسهیلات متنوع به عنوان حامی عملی تولید و اشتغال در استان است.

مدیران جهادی به جامعه معرفی شوند

 در ادامه این دیدار عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک عید سعید قربان عنوان کرد: پرداخت تسهیلات و عمل به مسئولیت های اجتماعی مخصوصاً کاشت 180 هکتار نهال کاری در کانون های فوق بحران استان  از اقدامات ارزنده بانک مهراقتصاد در حوزه اقتصادی  است که شایست قدردانی است.

وی بیان کرد: ارائه این حجم از خدمات و پرداخت تسهیلات به مردم شریف خوزستان سبب مرتفع شدن قسمتی از مشکلات و ایجاد آرامش و دلگرمی مردم خواهد شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: این قبیل مدیران جهادی، پرتلاش و انقلابی همچنین فعالیت های این چنینی را باید به جامعه معرفی و منعکس  کرد.

به گزارش سایت آماج نیوز، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان از تصمیم بانک مهراقتصاد در ادامه پروژه نهالکاری در استان خوزستان صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار