200944   6256
تاریخ انتشار: 1397/02/24 01:44
استاندار خوزستان طی حکمی علی عماد را به عنوان مدیرکل حوزه استاندار این استان منصوب کرد.

 

 

 

به گزارش سایت آماج نیوز، به نقل از ایرنا غلامرضا شریعتی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل حوزه استانداری ضمن تقدیر از تلاش های سید لطف الله هاشمی گفت: عقب ماندگی های زیر ساختی و کاستی های استان باید با کمک معاونین و مدیران دستگاه های اجرایی رفع شود.
وی با اشاره به اینکه در طول چند سال گذشته مسئولان مختلف حوزه های ستادی همکاری خوبی برای پیشبرد اهداف داشته اند افزود: امیدواریم این رفتن و آمدن های مدیران و مسئولان باعث افزایش تجربیات آنها و در نهایت توسعه استان شود.
مدیر کل حوزه استانداری نیز در این آیین تصریح کرد : فعالیت های مقام عالی دولت در هر استانی موافقان و مخالفان خاص خود را دارد. برخی منتقدان منصف نیمه خالی و پر لیوان را با هم نگاه می کنند.
علی عماد افزود: برخی مخالفان بدون در نظر گرفتن اقدامات زیربنایی انجام شده در استان، بنابر منافع خود قضاوت می کنند. استانداری به انتقادات سازنده نیاز دارد اما اظهار نظرهایی که بر پایه انصاف باشد.
وی خاطر نشان کرد: برخی به حضور مستمر استاندار در بین مردم واکنش نشان داده و آن را نقد می کنند درحالی که این شیوه در بسیاری از کشورهای پیشرفته امری متداول است.
عماد با اشاره به اینکه خوزستان بیش از همیشه به تلاش مسئولان نیاز دارد یادآور شد: استان خوزستان در بسیاری مسائل زیرساختی از جمله فاضلاب، آب، برق و بهداشت و درمان معضل دارد که البته گام های خوبی برای رفع این مشکلات برداشته شده است.

برچسب ها:
عماد ؛ حوزه استاندار ؛ انتصاب ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار