180933   4473
تاریخ انتشار: 1397/02/11 21:55
پیام تبریک مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت روز جهانی کارگر

 

 

متن پیام به شرح زیر است

الکادُّ عَلَی عِیالِهِ کَالْمُجاهِدِ فی سَبیلِ اللهِ؛

کسی که خود را برای روزی خانواده‌اش به زحمت می‌اندازد و کار می‌‌کند مانند رزمنده‌است که در راه خدا می‌جنگد.

امام صادق علیه السّلام

یازدهم اردیبهشت ماه گرامیداشت روز جهانی کارگر فرصتی است مغتنم  تا از خدمات ارزنده قشر پرتلاش کارگران جامعه تقدیر کنیم. پاسداشت مقام مجاهدانی است که با اراده پولادین  و روحیه خستگی ناپذیر خود برای شکوفایی و ارتقای جایگاه ارزشمند ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

بی تردید در سال حمایت از کالای ایرانی ، کارگران به عنوان نیروی محرک و سرمایه های انسانی نقش برجسته ای درتحقق این شعار،پیشرفت و توسعه دارند و پایه های توانمند اقتصاد مقاومتی محسوب میگردند و منطقه آزاد اروند بعنوان بزگترین جامعه کارگری در مقایسه با مناطق آزاد تجاری دیگر “استقلال” و “خودکفایی” را در همه عرصه‌ها و در سایه خود باوری معنا می کنند.

این سازمان با سرلوحه قراردادن جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و بستر سازی مناسب برای رشد و شکوفایی اقتصادی درصدد است با اجرای کلیه ی قوانین حمایتی مربوط به حوزه کارگری و کارفرمایی زمینه های سربلندی منطقه را با مشارکت این قشر زحمتکش محقق نماید .

سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان  حامی تولید و صنعت آبادان و خرمشهر، فرارسیدن روز جهانی کارگر را به بزرگترین قشر منطقه تبریک گفته و امیدواریم همواره پیروز و سربلند باشید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
زمانی ؛ منطقه ازاد ؛ پیام ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار