180924   4131
تاریخ انتشار: 1397/02/03 21:56
تیم نفت مسجدسلیمان در هفته سی و سوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال، برابر تیم بادران تهران مغلوب شد تا صعود این تیم به لیگ برتر به هفته آخر موکول شود.

 

به گزارش سایت آماج نیوز، به نقل از ایرنا تیم نفت مسجدسلیمان روز دوشنبه در ورزشگاه انقلاب تهران به مصاف تیم بادران رفت که با نتیجه یک بر صفر مغلوب این تیم شد.
شاگردان محمود فکری (تیم نفت مسجدسلیمان) در صورت کسب حداقل تساوی در این دیدار می توانستند پیشاپیش جواز حضور در لیگ برتر دریافت کنند اما حملات این تیم در برابر بادران بی نتیجه ماند و کار به بازی آینده کشیده شد.
در دقایق وقت اضافه نیمه دوم نفتی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که پیمان میری این موقعیت را از دست داد.
نفتی های مسجدسلیمان در این فصل از رقابت ها از 33 بازی خود، 18 برد، پنج باخت و 10 تساوی کسب کرده اند و هم اکنون با کسب 64 امتیاز در صدر جدول قرار دارند. این تیم در صورت کسب یک امتیاز از بازی هفته آخر خود مجوز صعود به لیگ برتر را کسب می کند.
تیم شهرداری ماهشهر دیگر نماینده خوزستان در این هفته از رقابت ها در دیداری خانگی به مصاف تیم ملوان رفت که با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.
در این دیدار فرشید پاداش در دقایق 28 و 68 هر 2 گل شهرداری را به ثمر رساند. این بازیکن در حال حاضر با زدن 16 گل در صدر جدول گلزنان لیگ یک قرار دارد.
شاگردان مرزبان(تیم شهرداری ماهشهر) از 33 بازی خود تاکنون 14باخت، 11 برد و هشت تساوی کسب کرده و با احتساب 41 امتیاز در مکان یازدهم رده بندی قرار دارند.

برچسب ها:
باخت ؛ فوتبال ؛ مسجدسلیمان ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار