170881   6864
تاریخ انتشار: 1396/10/14 23:12
سال ها است به دلایل مختلف دست ملی حفاری از رسیدن به سطح اول فوتبال ایران کوتاه مانده است، امسال اما داستان فرق می‌کند و جو حاکم بر تیم حاکی از همدلی و خواست دست جمعی مدیریت، کادر فنی و بازیکنان، برای رسیدن به موفقیت و صعود به لیگ دسته دوم کشور است.

 

 

 
 

به گزارش سایت آماج نیوزبه نقل از، خبرگزاری فارس از اهواز، گرچه شنیدن نام ملی حفاری ذهن‌ها را به سمت تیم فوتسال سوغ می‌دهد اما سال‌ها است که تیم فوتبال ملی حفاری در لیگ‌های زیرگروه و رده‌های سنی پایین‌تر در حال بازیکن سای است.

تیم فوتبال ملی حفاری اهواز در سال‌های نه چندان دور تا لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور لیگ آزادگان نیز خود را بالا کشیده بود، اما پس از آن افول کرده و به لیگ‌های پایین‌تر سقوط کرد و حالا در لیگ دسته سوم کشور کار خود را پیگیری می‌کند.

سال‌ها است به دلایل مختلف دست این تیم از رسیدن به سطح اول فوتبال ایران کوتاه مانده است، امسال اما داستان فرق می‌کند و جو حاکم بر تیم حاکی از همدلی و خواست دست جمعی مدیریت، کادر فنی و بازیکنان، برای رسیدن به موفقیت و صعود به لیگ دسته دوم کشور است.

در این رابطه پای صحبت داریوش هرمزی سرمربی تیم فوتبال ملی حفاری اهواز نشستیم. وی که حدود یک ماه است هدایت این تیم را برعهده گرفته از عزم جدی خود برای ممکن کردن عملیات غیرممکن گفت. هرمزی اظهار کرد: قبل از آغاز بازی‌های دور دوم لیگ سه، در راه ساوه بودم و در آستانه قرارداد با تیم خوشه طلایی این شهر قرار داشتم که با تماس مسئولان باشگاه حفاری، ترجیح دادم قید کار در خارج از استان را زده و خدمت به تیم شهرم را انتخاب کنم.

داریوش هرمزی که سابقه قهرمانی با تیم امید‌های فولاد در کشور و صعود با چند تیم خوزستانی به لیگ‌های بالا‌تر را در کارنامه دارد، گفت: درست است که حفاری امکانات سخت افزاری خوبی دارد ولی از نظر مالی با محدودیت مواجه هستیم، با این حال با کادر فنی همدل و مدیریت ایرج کریمی که یک مدیر فوتبالی است، امیدواریم نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

وی افزود: بازیکنانی که می‌خواستم حتی الامکان جذب تیم شدند و از ترکیب تیم هم راضی هستم و آمده‌ام با کمک این بازیکنان بومی که فقط یکی دو نفرشان اهوازی نیستند، غیر ممکن را ممکن کنیم و به لیگ دسته دوم صعود کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، براساس توضیحات ابراهیم اشکش مربی تیم فوتبال ملی حفاری اهواز، این تیم با صعود خود از مرحله اول لیگ سه، اکنون باید با ۹ تیم دیگر در گروه جنوب کشور مسابقات لیگ دسته سوم، به مصاف حریفان خود برود.

اشکش اظهار کرد: این بازی‌ها از هفته گذشته آغاز شده و تیم‌ها در قالب سه گروه ده تیمی به مصاف هم می‌روند که چهار تیم از این سی تیم به لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور راه پیدا می‌کنند.

گفتنی است تیم فوتبال ملی حفاری اهواز عصر روز گذشته در اولین بازی خود در دور نهایی لیگ دسته سوم باشگاههای کشور در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان سپاهان ایذه بود و توانست با تک گل هادی امینی حریف خود را مغلوب کند.

رضا شریفی، منصور غریبی، سعید مرادی، جنادله، رستمی، هادی امینی، ولید امیر کیا، فواد فرح‌پور، شاهرخ شمس، علی سینا ربانی و فواد عبیات بازیکنان اصلی ملی حفاری در این فصل هستند.

برچسب ها:
حفاری ؛ تیم فوتبال ؛ لیگ ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار