160870   1011
تاریخ انتشار: 1396/10/02 21:11
نماینده مردم اهواز با اشاره به اینکه معضل فاضلاب این شهرستان مشکلاتی برای مردم در برخی مناطق مسکونی ایجاد کرده است، گفت: بسیاری از پروژه‌های مربوط به فاضلاب در شهرستان کارون متوقف‌شده است.

 

 

به گزارش سایت آماج نیوز، به نقل از  خبرگزاری فارس از اهواز، جواد کاظم نسب عصر امروز در نشستی که به‌منظور حل مشکلات اصلی و مورد مطالبه مردم شهرستان کارون با حضور استاندار خوزستان، فرماندار شهرستان کارون، امام‌جمعه شهرستان کارون و برخی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی در محل مهمانسرای شهید رجائی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات مربوط به این شهرستان باوجود پیگیری و تأکید مسئولان مختلف همچنان بر روی زمین‌مانده وزندگی مردم این شهر را با مشکل مواجه کرده است.

وی با اشاره به اینکه معضل فاضلاب این شهرستان مشکلاتی برای مردم در برخی مناطق مسکونی ایجاد کرده است، گفت: بسیاری از پروژه‌های مربوط به فاضلاب در شهرستان کارون متوقف‌شده است.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، کارون و باوی در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه منازل بسیاری از ساکنان شهرستان کارون فاقد سند ملکی هستند، خواستار ورود هر چه سریع‌تر ثبت اسناد استان جهت سنددار کردن منازل فاقد سند شد.

کاظم نسب با ابراز تأسف از کمبود اعتبارات در شهرستان گفت: ارزش‌افزوده کارون باید به‌منظور ساماندهی بدهی شهرداری و رونق دادن به امور این شهرستان افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: با افزایش ارزش‌افزوده شهرستان انتظار می‌رود فضای سبز، حوزه شهری، ورودی شهرستان و آنچه را که به نما و زیبایی شهر کمک کند رونق پیدا کند.

نماینده اهواز با تأکید بر تعیین محدوده شهرستان کارون به‌عنوان موضوع اساسی جلسه و مورد مطالبه مردم گفت: محدوده شهرستان کارون به‌منظور اجرای طرح‌های مختلف در شهرستان در اسرع وقت باید تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، غلام‌رضا شریعتی استاندار خوزستان در این جلسه با تماس تلفنی با مدیر آب و فاضلاب اهواز از وی خواست به‌منظور پیشرفت پروژه‌های شهرستان کارون همکاری و نظارت ویژه داشته باشد.

برچسب ها:
الباجی ؛ کارون ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار