150835   1001
تاریخ انتشار: 1396/09/08 12:28
سرپرست فرمانداری ایذه، با اشاره به وجود بیشترین رودخانه ها ی کشور در استان خوزستان گفت: خوزستان بیشترین حوضچه های آبی پشت سدها دارد اما از کمیسیون امنیت اب ها محروم بوده و شهری مثل ایذه که هیچگونه تکیه گاه اقتصادی ندارد، انتظار می رفت از این ظرفیت ها بهره مند می شد.

 

 

 

 

به گزارش سایت آماج نیوز، در حاشیه آئین تودیع و معارفه فرماندار قدیم و جدید شهرستان مصطفی سمالی اظهار کرد: امروز این افتخار نصیب من شده که برخی از هم رزمان دوران دفاع مقدس را در پست های کلان می بینم ودر شهری خدمت خواهم کرد که سالیان متمادی مورد کم توجهی و نامهربانی برخی مسئولان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با خود عهد بسته ام آنچه در توان دارم در خدمت رسانی دریغ نخواهم کرد، اگرچه جناب بیرانوند کارهای ماندگاری از خود بیادگار گذاشته است.

سرپرست فرمانداری ایذه با بیان اینکه گره گشایی و رمز گشایی از موانع توسعه در استان یکی از اهداف عالیه شخص استاندار است، توضیح داد:  با ۱۸ استاندار کار کردم اما آنچه برای من مهم وحائز اهمیت بود تفاوت دیدگاه وی با استانداران دیگر بود.

سمالی بیان کرد: استاندار خوزستان خوشبختانه توجه خاصی به مناطق محروم وکمتر توسعه یافته دارد که قطعاً ایذه هم از این قاعده مستثنی نیست واقدامات خوبی در این زمینه خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری ایذه در پایان با اشاره به وجود بیشترین رودخانه ها ی کشور در استان خوزستان گفت:  خوزستان بیشترین حوضچه های آبی پشت سدها دارد اما از کمیسیون امنیت اب ها محروم بوده و شهری مثل ایذه که هیچگونه تکیه گاه اقتصادی ندارد، انتظار می رفت از این ظرفیت ها بهره مند می شد.

به گزارش سایت آماج نیوز، مصطفی سمالی فرماندار جدید ایذه  بیش از ۳۰ سال سابقه کار در استانداری و فعالیت با 18 استاندار را  تجربه کرده است.

 

برچسب ها:
سمالی ؛ ایذه ؛ فرماندار ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار