140797   2874
تاریخ انتشار: 1396/08/16 13:26
حسن باقری مدیر شرکت راه اندازی و بهره برداری ایکو در منطقه اهواز گفت: نمایندگی شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت ( ایکو ) در اهواز شروع به فعالیت کرده است.

 



حسن باقری  در منطقه اهواز در حاشیه نمایشگاه تجهیزات ساخت داخل صنعت نفت خوزستان در گفتگو با خبرنگار آماج نیوز اظهار کرد: ایکو شرکتی با تخصص عملیات راه اندازی، بهره برداری، تعمیرات و نگهداری از تجهیزات نفت و گازی است که این شرکت در سال 90 و در منطقه عسلویه شکل گرفته است.
وی افزود: رویکرد این شرکت از همان سال های شروع به فعالیت خود تا کنون بر این اساس استوار بوده که، از افراد بومی هر منطقه در کادر پرسنلی خود بهره گیرد. در همین راستا شرکت ایکو با برگزاری دوره های تخصصی توانسته عنوان بزرگ ترین شرکت فعال دانش محور در زمینه بهره برداری و راه اندازی خصوصی در کشور کسب کند.
مدیر شرکت راه اندازی و بهره برداری ایکو در منطقه اهواز تصریح کرد: ایکو در حال حاضر ابرپروژه هایی همچون راه اندازی و بهره برداری از فاز هفده، هجده، بیست و بیست و یک پارس جنوبی را در اختیار دارد.
وی  گفت: از دیگر پروژه های بزرگ این شرکت می توان به پروژه میعانات گازی بندر عباس ( ستاره خلیج فارس ) اشاره کرد. شرکت ایکو فعالیت راه اندازی ودبهره برداری از این پروژه را که به عنوان بزرگ ترین کارخانه بنزین سازی در خاورمیانه نیز محسوب می شود را در اختیار گرفته است.
باقری  تصریح کرد: درحال حاضر در این شرکت حدود چهار هزار و پانصد نفر به صورت مستقیم در حال فعالیت هستند. که بخش اعظم نیروهای این شرکت بومی مناطق هستند. سیاست کاری ما در این خصوص به گونه ای است که از نیروهای بومی که به تازگی فارغ التحصیل شده اند بهره گیریم. در همین راستا آموزش های تخصصی نیز برای این نیروها در نظر گرفته می شود.
مدیر شرکت راه اندازی و بهره برداری ایکو در منطقه اهواز در پایان یادآور شد: نمایندگی شرکت اویکو در اهواز فعالیت خود را شروع کرده است و در این زمان به دنبال جذب بازار سرمایه است که خوشبختانه نهمین نمایشگاه نفت خوزستان فرصت مناسبی را برای ما فراهم آورد.

ایکو در نهمین دوره از نمایشگاه تخصصی نفت اهواز
به گزارش سایت آماج نیوز، هیات موسس این شرکت پس از اجرای فعالیتهای راه اندازی و بهره برداری یونیتهای مربوط به شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت در کوران فعالیتهای ساخت پالایشگاه پنجم عسلویه در فازهای ۹ و۱۰ پارس جنوبی در سال ۱۳۸۶ در قالب همکاری مشترک با شرکت E&C GS کره جنوبی، واحدهای مربوط دراین کنسرسیوم را راه اندازی و به بهره برداری برساند و در این قالب دانش فنی راه اندازی را به کشور انتقال داد. سپس در ابتدای سال ۱۳۹۰، با توجه به توانمندی های ایجاد شده و فرصت های بازار، شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت تاسیس و بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار