140786   1079
تاریخ انتشار: 1396/08/14 21:28
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی باعث می شود تا پیوند بین تولید کنندگان داخلی و شرکت های عظیم نفتی تقویت شود که در انتها این موضوع باعث رشد علم و دانش در کشور می شود.

 

 

 

 

به گزارش سایت آماج نیوز، رحیم جلیلی، عصر امروز، در مراسم اختتامیه نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان اظهارکرد: خوشبختانه در نهمین دوره از برگزاری نمایشگاه تخصصی نفت اهواز استقبال بی نظیری از سوی صنعتگران کشور به عمل آمد و در نتیجه در این دوره، نمایشگاهی با بازدهی فراوان برگزار شد.


وی افزود: به صورت کلی در کل کشور تنها سه استان تهران، خوزستان و جزیره کیش مجوز برگزاری نمایشگاه نفت را در اختیار دارند که همین مسئله اهمیت استان خوزستان را نشان می دهد.


مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان  عنوان کرد: خوزستان عنوان پایتخت نفت کشور را از آن خود کرده و این مسئله باعث می شود تا نمایشگاه ویژه این حوزه مهم اقتصادی هر ساله با حضور شرکت های مهم اقتصادی و همچنین سازندگان داخلی پربار تر برگزار شود.

جلیلی با بیان اینکه این نمایشگاه بر روی ساخت قطعات داخلی متمرکز شده است،  بیان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی باعث می شود تا پیوند بین تولید کنندگان داخلی و شرکت های عظیم نفتی تقویت شود که در انتها این موضوع باعث رشد علم و دانش در کشور می شود.


وی  متذکر شد: در این زمان جای خالی نمایشگاه هایی با موضوعات محیط زیست، تولید برق و صنایع دستی در خوزستان احساس می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان  در پایان  درخواست کرد: مسئولان مربوطه در این زمینه باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا چنین نمایشگاه هایی به دلیل وجود پتانسیل های بسیاری که در استان وجود دارد، باز هم برگزار شوند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
جلیلی ؛ اختتامیه ؛ نمایشگاه ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار