140782   1057
تاریخ انتشار: 1396/08/13 22:40
مدیر عامل شرکت دانش بنیان سابان صنعت سپاهان، گفت: خوشبختانه در این زمان محصولات تولیدی بسیاری از شرکت های داخلی با نمونه های خارجی آن برابری می کند. در همین راستا کارفرمایان باید بتوانند شرکت های که محصولات با کیفیت و بی کیفیت را تولید می کنند تشخیص دهند.

 

 

 

عباس میرزائی در حاشیه نهمین نمایشگاه نفت و گاز خوزستان در گفت گو با خبرنگار آماج نیوز اظهارکرد: تعدادی از شرکت های فعال در حوزه نفت و گاز محصولات بی کیفیت عمدتا چینی را با برند خود به عنوان یک شرکت تولید کننده وارد بازار می کنند.

وی افزود: چنین فعالیت هایی باعث می شود تا سایر تولید کنندگان داخلی که در این حوزه فعال هستند و محصولات با کیفیت و به روزی را ارائه می دهند آسیب ببینند.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان سابان صنعت سپاهان  بیان کرد: خوشبختانه در این زمان محصولات تولیدی بسیاری از شرکت های داخلی با نمونه های خارجی آن برابری می کند و در برخی موارد نیز محصلات داخلی از کیفیت بالاتری نسبت به نمونه های خارجی خود برخوردار هستند.


میرزائی یاد آور شد: ساز و کار دقیقی برای ارزیابی شرکت های ایرانی وجود ندارد. البته این نکته نیز قابل ذکر است که یک شرکت زمانی که یک محصول را تولید می کند بر اساس استاندار های جهانی ( به صورت مثال ای پی آی 674 ) این روند را طی می کند.


وی با بیان اینکه نفت ماده ای آتش ساز است به همین دلیل فعالیت در دو حوزه نفت و گاز بسیار کار حساسی است، گفت: فاکتور های ویژه ی اچ اس ای و استاندار های جهانی باید در هر نوع فعالیت نفتی رعایت شود.


میرزایی تصرح کرد: شرکت های داخلی که محصولات بی کیفیت وارد بازار نفت و گاز کشور می کند می خواهند با رانت فعالیت های خود را به پیش می برند که این موارد باعث می شود به اقتصادی ملی ضربه وارد شود.

وی  تاکید کرد: کارفرمایان باید بتوانند شرکت های که محصولا با کیفیت و بی کیفیت را تولید می کنند تشخیص دهند.

وی توضیح داد: محصولی که شرکت ما تولید می کند در سال های گذاشته از سوی سایر کشور ها و به صورت دلالی وارد کشور می شود اما خوشبختانه این محصول بر اساس علم و دانش جوانان بومی سازی و وارد بازار شده است.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان سابان صنعت سپاهان در پایان متذکر شد:  نمایشگاه نفت و گاز اهواز یکی از بهترین نمایشگاه های فعال در این خصوص محسوب می شود زیرا تولید کنندگان و مصرف کنندگان به صورت مستقیم با یک دیگر ارتباط برقرار می کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
سابا صنعت ؛ میرزائی ؛ نفت ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار