140781   1657
تاریخ انتشار: 1396/08/13 21:12
مدیر عامل شرکت جهان صنعت کرایئی گفت: محصولات تولیدی بسیاری از شرکت های داخلی با نمونه خارجی برابری می کند و در برخی موارد نیز محوصلات داخلی از کیفیت بالاتری نسبت به نمونه های خارجی خود برخوردار هستند. در همین راستا باید ساز و کاری برای رتبه بندی شرکت های تولید کننده داخلی فراهم شود.

 

 

 


عوض کرائی، در حاشیه نهمین نمایشگاه نفت و گاز خوزستان در گفت گو با خبرنگار آماج نیوز اظهار کرد: شرکت جهان صنعت کرایی در سال 85 تاسیس و در زمینه ساخت قطعات صعتی نفت،گاز، حفاری، فولاد و پتروشیمی فعالیت داشته و تا کنون موفقیت هایی نیز در این زمینه کسب کرده و نمونه بارز آن ساخت دستگاه های فوران گیر است که در همین راستا نیز در سال 93 به عنوان اولین شرکت خوزستانی در غرفه نفت رونمایی شد.
وی تصریح کرد: این شرکت هم اکنون تنها سازنده دستگاه‌‌های فوران گیر چرخشی در ایران و حتی خاورمیانه است که با استفاده از مهندسی معکوس و ابتکاراتی برای رفع نقاط ضعف تجهیز یاد شده، موفق شده دستگاه فوران گیر چرخشی که برای جلوگیری از فوران چاه روی دکل‌‌های حفاری نصب ‌‌می‌شود را بو‌‌می‌سازی کند.
مدیر عامل شرکت جهان صنعت کراییبا انتقاد از صحبت های مطرح شده از سوی برخی مسئولان در خصوص پایین بودن کیفیت محصولات ساخت داخل عنوان کرد: این صحبت مسئولان که مدعی می شوند بسیاری از شرکت های تولید کننده داخلی از کیفیت بالایی برخوردار نیستند، قابل قبول نیست .
کرائی افزود: ضعف برخی از شرکت های تولید کننده را نباید به پای همه آنها نوشت. ما خواستار این هستیم تا ساز و کاری مناسب برای بررسی فعالیت شرکت های تولید کننده داخلی فراهم شود تا بر اساس آن بتوان این شرکت ها را دسته بندی و امتیاز دهی کرد.
وی گفت: محصولات تولیدی بسیاری از شرکت های داخلی با نمونه خارجی برابری می کند و در برخی موارد نیز محوصلات داخلی از کیفیت بالاتری نسبت به نمونه های خارجی خود برخوردار هستند.
کرائی متذکر شد: یک تولیدکننده نه تنها باید کالای باکیفیت تولید کند، بلکه باید ارتقا و بهبود کیفی کالای تولیدی خود را دنبال کند و همان طور که منافع خود را در نظر می‌گیرد،‌ باید حافظ منافع مصرف‌کننده هم باشد.

وی  افزود: ما نباید بر این باور باشیم که کشورهای پیشرفته از ما بهترند، ‌البته آن‌ها تجربه و سرمایه و دانش بیشتری دارند، اما برگه برنده ما احساس وظیفه و دلسوزی نسبت به وطن و مرز و بوم مان است.
به گزارش سایت آماج نیوز، گفتنی است، این شرکت سازنده ایرانی هم اکنون افزون بر فوران گیر چرخشی، قطعات انواع کمپرسورها، پمپ‌ها، توربین‌ها را نیز تولید می‌کند. شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت‌های زیرمجموعه و همچنین شرکت ملی حفاری ایران از جمله مهمترین مشتریان محصولات تولیدی شرکت جهان صنعت کرایی هستند

انتهای پیام/

برچسب ها:
کرایی ؛ صنعت ؛ نمایشگاه ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار