140780   1139
تاریخ انتشار: 1396/08/13 21:04
مدیر عامل شرکت گاز خوزستان گفت: رویکرد این شرکت در این زمان به سمت و سوی صادرات این محصول و بی نیاز شدن از وابستگی به سایر کشور ها است. بستر لازم برای رسیدن به این امر مهم فراهم شده است.

 

به گزارش سایت آماج نیوز، سيد ناصر حسيني نژاد  عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در نهمین دوره از نمایشگاه نفت خوزستان برگزار شد عنوان کرد: فعالیت شرکت ملی گاز حدود پنجاه سال پیش در کشور آغاز شد. حرکت رو به توسعه و پیشرفت در این صنعت پس از انقلاب شتاب بیشتری به خود گرفت و خوشبختانه در این زمان شبکه گاز کشور سال های آخر تکمیل شدن خود را طی می کند و در همین راستا رویکرد و برنامه های مهم این شرکت تغییر کرده است.

وی افزود: در سال های گذشته تلاش های بسیاری به منظور گاز رسانی به روستاهای کشور نجام گرفت و در همین زمنیه حدود 70 درصد جمعیت روستایی و 95 درصد جمعیت شهری از این نعمت برخوردار هستند.
حسینی نژاد گفت: رویکرد این شرکت در این زمان به سمت و سوی صادرات این محصول و بی نیاز شدن از وابستگی به سایر کشور ها است. بستر لازم برای رسیدن به این امر مهم فراهم شده است.
مدیر عامل شرکت گاز خوزستان اظهار کرد: بی شک صنعت گاز به گونه ای است که در کنار رشد و تعالی در این صنعت، سایر صنایع پایین دستی آن نیز دچار تحول های بزرگ و مهمی می شوند.
حسینی نژاد با بیان اینکه سه ویژگی مهم دسترسی به آبهای آزاد و همچنین وجود مرز زمینی و آبی باعث می شود تا استان خوزستان از حیث دارا بودن صنایع عظیم دارای شرایط خاص و ایده آل باشد، تصریح کرد: در چنین شرایطی است که صنایع عظیم می توانند به رشد برسند. همین شرایط سبب شده است تا در سال های اخیر بسیاری از صنایع مهم کشور در این استان فعالیت رو به توسعه ای خود را آغاز کند.
وی با اشاره به تامین مورد نیاز شرکت گاز از سوی تامین کنندگان داخلی اظهار کرد: به منظور تداوم و ارتقا کیفیت تاسیسات این شرکت به دنبال شرکت های تولیدکننده داخلی هستیم.
حسینی نژاد اظهار کرد: در بخش های افزایش کیفیت تاسیسات، مدیریت مصرف در متلطق مختلف به صورت مانیتورینگ و تامین پوشش با کیفیت لوله های انتقال به دنبال شرکت های تولید کتتده داخلی هستیم. در این بخش ها صنعت گران داخلی باید بتوانند با استفاده از روش های مهندسی معکوس به ما یاری برسانند.
مدیر عامل شرکت گاز خوزستان  در پایان  عنوان کرد: ماموريت اصلي شركت گاز استان خوزستان ارائه خدمات گازرساني پايدار ، ايمن ، با كيفيت و دوستدار محيط زيست به منظور تامين رفاه شهروندان و توسعه پايدار اقتصادي استان است كه در اين راستا تعمیرات اساسي كليه ايستگاههاي تقليل فشار انجام و از كليه خطوط تغذيه و شبكه هاي گازرساني نيز بازرسي هاي لازم بعمل آمده و به حول و قوه ا لهي آمادگی كامل براي ورود به فصول سرد سال و بهره برداري پايدار ، ايمن و با كيفيت از تاسیسات گازرسانی استان ايجاد شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
گاز ؛ حسینی نژاد ؛ نشست خبری ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار