140736   961
تاریخ انتشار: 1396/07/24 20:16
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان گفت: چهارشنبه ۲۶ مهرماه دومین همایش آواز ققنوس ویژه بزرگداشت بانوی عرصه رسانه مرحومه عفت فتحی برگزار می شود.

 




محمدجوروند ، امروز، در گفت و گو با سایت آماج نیوز،با بیان این که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این همایش مشارکت داشت، اظهار کرد: با مشارکت در بخش کوچکی از این رویداد فرهنگی، تلاش کردیم تا سهمی در این کار بزرگ داشته باشیم. چرا که معتقدیم پاسداشت و نگاهداشت یاد و نام افراد این چنین، نوعی فرهنگسازی است که البته همه دستگاه ها و نهادها باید در این تکریم سهیم باشند.

 

 


جوروند اضافه کرد: امیدواریم هر ساله در تکریم و بزرگداشت این بانوی بزرگ، جدی تر عمل کنیم چرا که تکریم ایشان، تکریم از جایگاه خبرنگار است و همه دستگاه ها هم با جامعه خبرنگاری در ارتباط هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان از جامعه رسانه و مسئولان دعوت کرد تا در دومین همایش آواز ققنوس، ویژه بزرگداشت بانوی عرصه رسانه مرحومه عفت فتحی حضور پیدا کنند.

 



به گزارش سایت آماج نیوز، این مراسم روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه در محل تالار مهتاب کتابخانه مرکزی اهواز ساعت ۲۰ برگزار می شود. علاقه مندان به شعر و موسیقی و هنر می توانند با حضور خود سهمی در گرامیداشت یاد و خاطره این بانوی گرامی داشته باشند.

برچسب ها:
فتحی ؛ بزرگداشت ؛ شعر ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار