140734   1063
تاریخ انتشار: 1396/07/22 19:13
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، گفت: ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با مردم خود همگام خواهیم بود و پاسخ دندان شکنی به آمریکا خواهیم داد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش سایت آماج نیوز، مهندس جواد کاظم نسب الباجی نماینده مردم اهواز، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آراس، در خصوص مواضع مداخله جویانه و افراط گرایانه رییس جمهور آمریکا نظر خود را در خصوص اظهارات ترامپ و نقض برجام در ابتدا با اشاره به کلام  بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران که فرموده اند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند باید درس گرفت، اظهار داشت: وضعیت کلی خاورمیانه و منطقه را اگر به درستی بررسی کنیم خواهیم دید که مسبب همه مشکلات در خاورمیانه آمریکا بوده است. 
 
الباجی، اضافه کرد: ظهور القاعده، طالبان و در حال حاضر داعش نشات گرفته از عملکرد آمریکا جهت تخریب در این منطقه و‌ کشورهای اسلامی و در واقع تخریب دین اسلام است. این اقدامات آمریکا همراه با همکاری کشور صهیونیستی است تا هر دو بتوانند منابع و منافع موجود در این منطقه را به یغما ببرند. 
 
نماینده مردم اهواز با اشاره به اینکه آمریکا در همه جا خود حامی تروریست بوده است، عنوان کرد: مسبب این اغتشاشات و کشتار مردم بی گناه در کشورهای اسلامی و منطقه آمریکا می باشد. لذا اظهارات ترامپ را قبلا هم شنیدیم، این اظهارات در حرکت مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی هیچ تاثیری نخواهد داشت، ما باید همیشه آماده باشیم، در طول این مدت نشان دادیم آمریکا هیچوقت نتوانسته تاثیر بگذارد.
 
وی گستاخی های ترامپ را برای مردم ایران روشن دانست و تاکید کرد: ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با مردم خود همگام خواهیم بود و پاسخ دندان شکنی  به آمریکا خواهیم داد. 
 
الباجی به اتهامات نسبت داده شده به سپاه از سوی رییس جمهور آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: سپاه رکن رکین نظام اسلامی و کشور ایران است، سپاه هم در سازندگی و هم در حمایت از انتفاضه ورود کرده است. هدف سپاه حمایت از دستاوردهای انقلاب و دولت ها و مردم مظلوم کشور های منطقه بوده است. اظهارات ترامپ بی منطق و بی اساس است.  همه سپاه ایران و کل ایران سپاه است. 
 
وی با بیان اینکه برجام طرحی نیست که از طرف آمریکا قابل نقض باشد بیان داشت: مسئله برجام با گروه ۱+۵ است.  پنج عضو شورای امنیت سازمان ملل در این توافق نامه وجود دارد و ارتباط ما با این پنج کشور یکی است. این یک معاهده  بین المللی است و نمی توان آن را نقض کرد، برجام ادامه خواهد داشت و هیچ چیزی نمی تواند آن را از میان بردارد. 
 
الباجی در پایان گفت: آمریکا چند مانور برای رضایتمندی اسراییل انجام می دهد و در آخر هم مجبور است سر عقل آید.
برچسب ها:
الباجی ؛ نماینده ؛ اهواز ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار