110691   927
تاریخ انتشار: 1396/05/24 20:48
مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان از اجرای پروژه عام المنفعه تعريض و بهسازی جاده مسجدسليمان توسط شرکت نفت خبر داد.

 

 
 

به گزارش سایت آماج نیوز، شاپور عالی پور امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در مسجد سلیمان، اظهار کرد: پروژه عام المنفعه  تعریض و بهسازی جاده مسجدسلیمان به منطقه تل بزان و بخش جریک از محور ایستگاه قدیم سد توسط شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان، در جهت عمل به مسوولیت های اجتماعی وزارت نفت و ارتقا خدمات دولت به شهروندان تعریف و اجرا شده است.

وی افزود: این پروژه  با اعتبار 13میلیارد ریال که بخش زیادی از آن با استفاده از توانمندی ها و ماشین آلات راه سازی و ساختمانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به طول 17هزارمتر از محل ایستگاه قدیم سد شهید عباسپور در منطقه پشت برج شروع و با گذر از منطقه تل بزان به سه راهی کریم آباد و جاده فعلی مسجدسلیمان - اندیکا ختم می شود.

مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان گفت: با اجرای این پروژه ضمن اصلاح هندسی قوس های مسیر موجود ، عرض 4 متری جاده نیز که در گذشته تنها برای عبور یک خودرو کافی بود، به عرض 12 متر ارتقا می یابد .

عالی پور اضافه کرد: به همین دلیل ضمن افزایش ایمنی موجب کاهش زمان سفر و  تردد اهالی روستاهای تل بزان و بخش جریک به مرکز شهرستان و انتقال بخشی از ترافیک خیابان مرکزی شهر مسجدسلیمان  می شود.

وی توضیح داد: این جاده به نوعی یکی از قدیمی ترین جاده های مواصلاتی کشور نیز محسوب می شود که در دهه 40 بمنظور احداث سد شهید عباسپور ایجاد و با گذر زمان و افزایش تعداد خودروها و مسافرت ها هیچ گونه اقدام اصلاحی روی آن صورت نگرفته است.

عالی پور ادامه داد:  این جاده با وجود کوتاهی مسیری که به نسبت جاده فعلی اندیکا به مسجدسلیمان دارد، به دلیل پیچ های تند و حادثه خیز و شیب های غیر اصولی در ارجحیت سفر شهروندان قرار نگرفته است .

مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان در پایان متذکر شد: پیش بینی می شود که این پروژه عام المنفعه با همت پرسنل زحمت کش اداره ترابری شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و با استفاده از ماشین آلات، تا پایان شهریور ماه عملیات کوه بری، خاکبرداری، خاکریزی و اصلاح قوس ها، پخش و کوبیدن لایه زیر اساس آن ادامه یابد و با اتمام عملیات خاکی جهت اجرای روکش آسفالت آماده شود.

برچسب ها:
عام المنفعه ؛ نفت ؛ پروژه ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار