110689   1084
تاریخ انتشار: 1396/05/20 22:42
امام جمعه موقت اهواز با تاکید بر اینکه نمایندگان مردم خوزستان در مجلس در انتخاب وزیران مصالح اولیه استان را مدنظر قرار دهند، گفت:از مسؤولان استان خوزستان، بانک ملی و قوه‌قضاییه خواستار هستیم که مشکلات کارکنان گروه ملی صنعتی فولاد ایران را حل و رفع کنند.

 

 

 
 

به گزارش  سایت آماج نیوز، به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز، اظهار کرد: نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در انتخاب وزیران، انتخاب درستی را انجام دهند.

وی افزود: همچنین نمایندگان مردم خوزستان در مجلس مصالح اولیه استان خوزستان به ویژه مساله انتقال آب را مد نظر خود قرار دهند‌.

امام جمعه موقت اهواز گفت: گرفتن عکس سلفی برخی از نمایندگان در روز تحلیف رئیس جمهور اقدامی ناپسند و اشتباه بود، البته این مساله نباید بزرگ‌نمایی می‌شد تا عزت مردم دچار خدشه نشود.

حیدری با محکومیت قتل عام شیعیان یکی از روستاهای افغانستان، بیان کرد: سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر در رابطه با این مساله سکوت کردند و وزرات خارجه کشور ما با قاطعیت به این موضوع ورود کند.

وی با تاکید بر اینکه نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و همچنین ائمه جمعه پیگیر حل مشکلات کارکنان گروه ملی صنعتی فولاد ایران هستند، اظهار کرد: از مسؤولان استان خوزستان، بانک ملی و قوه‌قضاییه خواستار هستیم که مشکلات کارکنان گروه ملی صنعتی فولاد ایران را حل و رفع کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: موضوع کارکنان گروه ملی صنعتی فولاد ایران فقط برای این چهار هزار نفر کارگر و کارمند و خانواده‌های مشکل نیست، بلکه این مساله به عنوان مشکل همه استان به حساب می‌آید.

حیدری ادامه داد: متاسفانه انتظارات ما توسط بانک ملی برآورده نشد، رئیس بانک ملی و وزیر مربوطه باید در مجلس شورای اسلامی پاسخ دهند.

امام جمعه موقت اهواز در پایان گفت: مقام معظم رهبری بارها بر احیای صنایع کوچک و متوسط توسط مسؤولان تاکید کرده‌اند، چرا که این صنایع از ارکان اقتصاد مقاومتی به حساب می‌آید.

برچسب ها:
ایت الله حیدری ؛ دولت ؛ استان ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار