10173   8479
تاریخ انتشار: 1395/02/10 12:38
یکی از خدمات مهم و تأثیر گذار برای مردم آغاز بکار پلیس بعلاوی ۱۰در شهرستان هندیجان است.

 امیر علی توسلی عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار آماج نیوز در هندیجان اظهار کرد:با پیگیرهای  بیش از یک ساله فرماندار ی و امام جمعه و درخواست های مکرر شهر وندان هندیجان پلیس بعلاوی ۱۰شروع به کار نمود که مردم راحت تر و بدون طی نمودن مسافر ت به شهرهای مجاور و متحمل شدن هزینه های اضافه ایاب و ذهاب از خدمات پلیس بعلاوی ده در هندیجان استفاده نمایند.

وی افزود:تمام خدمات الکترونیکی انتظامی در شعبه  پلیس بعلاوی ده هندیجان به سهولت در اختیار شهروندان هندیجان قرار داده می شود. 

توسلی معاون فرماندار هندیجان عنوان کرد:  از خدمات  مهم که اکثر مردم متقاضی هستند  صدور و تعویض گذرنامه ،تشخیص هویت سؤ پیشینه کیفری است.

وی بابیان دیگز خدمات شعبه  پلیس بعلاوی ده در هندیجان گفت:تمام امورات  خدماتی نظام وظیفه و در خواست تغییر مکان صنفی و تمدید یا انتقال جواز کسب و ثبت اطلاعات اقتصادی خانوار برای پرداخت یارانه ها و کارت های سوخت انجام می گیرد.

وی با اشاره به فراهم شدن خدمات بهتر به شهروندان هندیجان بیان کرد:خدمت رسانی به مردم هندیجان از اولویت های اصلی تمام دستگاه های ادارات  است و هر جا نیاز باشد به مردم باید کمک نمود.

برچسب ها:
راه اندازی ؛ پلیس ؛ 10 ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار