10157   8799
تاریخ انتشار: 1395/02/07 14:03
سیدخلف موسوی به همراه حجه الاسلام شیخ کاظم سواری عضو شورای شهر، فکوریان مدیر منطقه چهار و صفری معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز از روند اجرایی زیرسازی،آسفالت و بهسازی کانالهای روباز در محله خبینه واقع در منطقه چهار بازدید کردند.

به گزارش سایت آماج نیوز و به نقل از سایت شهرداری اهواز، در این دیدار حجه الاسلام کاظم سواری، طی سخنانی ضمن تشکر و تقدیر از زحمات شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز بابت خدمات ارائه شده به منطقه ی محروم خبینه گفت: انصافاً در این محله کارها و خدمات بسیار بزرگی صورت گرفته که برای تکمیل این اقدامات، نیازمند حمایت و همکاری همه جانبه ی ساکنان و شهرداری هستیم که انشالله در آینده شاهد آبادانی هر چه بیشتر این منطقه باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز در ادامه افزود: اکنون که به همت شهرداری اهواز خیابانها آسفالت شده اند، از شهرداری منطقه درخواست می کنم ترتیبی اتخاذ شود تا ماشینهای حمل زباله، این منطقه را هم تحت پوشش قرار دهند که البته شهروندان هم باید همکاری لازم را جهت سالم سازی محیط زیست داشته باشند.

شهردار اهواز نیز در این بازدید با تاکید بر این نکته که تلاش ما ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار است تصریح کرد: در دوره شورای چهارم رویکرد ما در کنار سایر برنامه ها،حمایت از مناطق کم برخوردار است که تاکنون نیز در این مناطق کارهای خوبی صورت گرفته و همواره از این مناطق بازدید و با ساکنان آن نشست هایی جهت رفع مشکلات برگزار کردیم.

  سید خلف موسوی همچنین به منظور رفاه حال ساکنان منطقه خبینه از شهردار منطقه چهار خواست جهت تسریع در خدمات رسانی به مردم منطقه اقدام لازم را بعمل آورد.

همچنین در پایان این بازدید یکی از نمایندگان خبینه طی سخنان کوتاهی ضمن خیرمقدم به شهردار و هیات همراه، از خدمات صورت گرفته در منطقه قدردانی و درخواستها و مشکلات موجود را مطرح کرد.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار