10143   8183
تاریخ انتشار: 1395/02/05 14:31
شهرداری منطقه سه جهت خدمت رسانی به شهروندان عزیز و همچنين پرکردن اوقات فراغت جوانان ، اقدام به احداث يك باب زمين ورزشي در کوی فرهنگیان اين منطقه کرد.

به گزارش سایت آماج نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه اهواز، گلستانی سرپرست  اين منطقه در این رابطه اظهار کرد: این پروژه عمرانی در قالب جدول گذاری به میزان 500 متر طول ، کفپوش گذاری به میزان 2هزار و 500 متر مربع در حد شن ریزی و خاکبرداری به میزان 3000 متر مکعب هم اکنون در حال اجرا می باشد و در همین راستا سرای محله کوی فرهنگیان نیز در حال پیشرفت فیزیکی می باشد.

وی افزود:  فعالیت های عمرانی شهرداری بدون مشارکت شهروندان انجام نخواهد شد و می طلبد که با انجام عملیات عمرانی در سطح شهر کلیه شهروندان و کسبه محترم با ما یار و همراه باشند چرا که شهر متعلق به همه است و باید در حفظ و نگهداری آن همه سهیم باشند.

سرپرست شهرداری منطقه سه اهواز با اشاره به  بهسازی و توسعه فضای سبز را نیازی ضروری و کار زیر بنایی عنوان کرد: با توجه به اولویت بندی های انجام گرفته پارک کوی فرهنگیان در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.

گلستانی ادامه داد ؛ در این پروژه تخریب پیاده روهای قدیمی و جایگزینی ، احداث پیاده رو و جداول جدید به طول یک هزار و 750 متر و مساحت 3000 متر مربع و مبلغ کل 2میلیارد و 880 میلیون ریال است.

این مقام مسئول بیان کرد: به منظور زیباسازی چهره شهر اهواز و نیز افزایش سرانه فضای سبز ، از سوی شهرداری منطقه سه اقدامات مستمر و قابل توجهی درجهت توسعه فضای سبز صورت پذیرفته است.

وی در پایان گفت ؛ در ادامه توسعه فضای سبز از ابتدای سال تا کنون اقدامات گسترده ای انجام شده است و در این راستا برنامه های ویژه ای نیز انجام خواهد شد که پس از مطالعه و برنامه ریزی دقیق به شهروندان عزیز اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است در آینده ای نزدیک شاهد مکانی تفریحی ، ورزشی برای شهروندان عزیز خواهیم بود.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار